niedziela, 18 listopada 2012

Zmiany w przedpokoju/ Changes in the hallway

Zdecydowałam się zmienić przedpokój z zieleni na szarość. Jeszcze do końca nie jestem do niego przekonana, ponieważ wydaje mi się jakiś smutny, ale myślę, że po dodaniu dekoracji (np. świątecznych) zacznie nabierać przytulnego wyglądu. Co sądzicie?  
***
I've decided (spontaneously!)to paint the hallway grey. Even if I'm not totally convinced, whether it was a good decision or not (because it looks quite sad), I think that after decorating it with eg. Christmas stuff, it will look much cosier. What do you think? 
 
      
Poniższy stoliczek kupiłam  dawno temu w Jysk i  przemalowałam go na biało.
***
The table below, which I bought in Jysk a long time ago, I painted white.

      

      

      
Zieloną skrzynkę na klucze przemalowałam na biało i dokleiłam płótno z wyhaftowaną śnieżynką.
***
I have repainted a green key box white and stuck a white canvas with a cross stitched snowflake.

   
 Miłego wieczoru:)
***
Have a nice evening:)
 
Justine




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)

Thank you so much for visiting my blog and leaving a comment:)