niedziela, 25 listopada 2012

Sypialnia / Bedroom

Ostatnio zaszły małe zmiany w sypialni. Myślałam o wielu sposobach zagospodarowania pustej przestrzeni nad łóżkiem i w końcu zdecydowałam się zawisić baldachim. Początkowo był w kolorze szarym, ale przemalowałam go na czarno, żeby pasował do łóżka.
***
There have been small changes in the bedroom. This empty wall behind the bed seemed to be missing something so I've decided to hang a metal canopy over there. Initially it was grey but I painted it black to match the bed.






Miłego wieczoru:) 
***
 Have a nice evening:)
 
Justine

2 komentarze:

  1. biel jest o wiele wiele lepsza !! piękna sypialnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Myślę, że z czasem preferencje kolorystyczne się zmieniają. Kiedyś lubiłam bardzo żywe kolory, ale tak mnie już zmęczyły, że pewnego dnia przemalowałam większość pomieszczeń na biało i szaro i poczułam, że zdobiło się lżej i przestronniej:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)

Thank you so much for visiting my blog and leaving a comment:)