środa, 11 lipca 2012

Krzyżykowe obrazki / Cross stitched framed pictures

Ostatnio zrobiłam małe obrazki haftem krzyżykowym, żeby zapełnić lukę nad telewizorem:)I oto jak wyglądają:
***
A few days ago I made some cross-stitching pictures to fill the space over the TV set. There they are:






 
Widziałam na wielu blogach poduszki z samodzielnie wykonanym nadrukiem i otwierałam buzię ze zdumienia nad zdolnościami dziewczyn, które je wykonały:0 Też chciałam takie:D, ale moje zdolności w tym zakresie są żadne;,( Może kiedyś się odważę...
W zeszłym tygodniu byłam w Jysk'u i zobaczyłam, takie poduszki z nadrukiem, które bardzo mi się spodobały, dodatkowo były przecenione więc bez namysłu je kupiłam:) Najpierw miały być do kuchni, ale ostatecznie znalazły się na balkonie. Czy nie są śliczne?
***
I have seen cushions with different prints on them and I admired those talented girls who have made them. I wanted to have similar cushions too but I have absolutely experience in this matter:( Maybe one day... Last week I went to Jysk and I saw the printed cushions  I liked on sale so I bought them right away. First I wanted to have them in my kitchen but finally I put them on my balcony chairs. Aren't they lovely?



 
A oto moja pierwsza balkonowa róża. Jestem baaardzo dumna, że zakwitła:)
***
Here is my first balcony rose ever and I'm sooo proud it finally blossomed:)
 
 
Pozdrawiam w ten upalny i słoneczny dzień:)
***
Greetings in this hot and sunny day:)

Justine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)

Thank you so much for visiting my blog and leaving a comment:)