sobota, 31 października 2015

Renowacja szafki / Cupboard makeover


Ostatnio zaplanowałam sobie kilka zmian przedmiotów w domu. Na pierwszy rzut poszła szafeczka w kuchni, której kolor przestał mi się podobać. Przemalowałam ją na biało, ale żeby kolor ciemnej bejcy przykryć, musiałam nałożyć aż cztery warstwy białej farby:) Niestety zdjęcie ,,przed'' znalazłam tylko w wersji świątecznej, na którym szafka jest częściowo widoczna.
 ***
I have recently decided to make over a few things from my house. The first one is a kitchen cupboard. Its color was so dark that I had to cover it with four coats of white paint:) Unfortunately the ''before'' picture comes from Christmas time and you can partially see the ''old'' cupboard:) 





PRZED
***
BEFORE:


PO
***
AFTER:

 



Ciąg dalszy pozostałych zmian nastąpi wkrótce;)
***
The next makeovers will be continued soon;)


Spokojnej niedzieli:)
***
Have a pleasant and peaceful Sunday:) 

Justine

4 komentarze:

  1. No hay nada más bello que un cambio en blanco ,, ese mueble quedo precioso en blsnco ,, te felicito amiga

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna metamorfoza! Szafka w tej wersji wygląda bardzo efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rety, jak tu ślicznie u Ciebie. Mamy taki sam pojemnik biały ceramiczny :-) Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)

Thank you so much for visiting my blog and leaving a comment:)