niedziela, 28 kwietnia 2013

Wiosna w domu/ Spring at home

Oto kilka wiosennych akcentów:
***
Here are some spring snapshoths:
                    

 
Do tej pory uwielbiałam białe tulipany, ale te różowo-łososiowe są tak samo śliczne.
***
Up till now I have loved white tulips but those pink ones are beautiful too.
                                                                                            
 
 
 
Solik stojący tymczasowo w rogu salonu będzie stał docelowo na balkonie. Jest w kolorze szarym, ale zamierzam go przemalować na biało, żeby pasował do krzeseł. Mam zamiar wprowadzić kilka zmian na balkonie i mam nadzieję, że uda mi się je zrobić jak najszybciej, ponieważ nie mogę już się doczekać sadzenia kwiatów.
***
The table standing in the corner will be put on the balcony as soon as I redecorate it. I have a few ideas how to change it and I hope I'll do it as soon as possible because I look forward to planting the flowers there. I'm going to paint the table white (now it's grey) to match the chairs.
***
W przedpokoju też kilka wiosennych akcentów:
***
 Few spring decorations in the hall:
      

         
 
      
W zeszłym tygodniu w końcu skończyłam tę serwetkę na stolik w sypialni.
***
Last week I finally managed to finish this crochet tablecloth and put it on a nightstand.


 
Miłego majowego tygodnia:)
***
Have a great May week:)
 
Justine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)

Thank you so much for visiting my blog and leaving a comment:)