środa, 9 września 2015

''Cotton Balls''

W poniedziałek wybrałam się do B...., gdzie pojawiły się światełka podobne do Cotton Balls. Można je było kupić za ułamek ceny tych oryginalnych. U nas zniknęły z półki w ciągu jednego dnia! Kupiłam niestety tylko jeden komplet w bieli. Wyglądają super a do tego jeszcze są na baterie, co ułatwia umieszczanie ich w dowolnym miejscu bez plątających się kabli:)
*** 
In one of the chain stores I came across the lights very similar to the Cotton Balls (but far cheaper than the original ones) and of course I bought them in white. I wish I had bought one more set:-/ They look great and you can put them wherever you want because they are battery operated:)


  
 
 





 
 Miłego wieczoru:)
***
Have a niece evening:)
 

2 komentarze:

  1. Ja mam oryginalne, ale z kablem i to rzeczywiście utrudnienie :( Byłam w Biedrze, ale wymietli w parę chwil ;-)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)

Thank you so much for visiting my blog and leaving a comment:)