czwartek, 2 stycznia 2014

Ostatnio czułam się już zmęczona intensywnymi barwami ścian do tego stopnia, że ściany w sypialni pomalowałam na biało:) Nie wiem jeszcze czy tak zostawię, ponieważ nigdy nie miałam całych białych ścian i wydaje mi się, że jest jakoś smutno:/ Muszę się przyzwyczaić, ale na ten moment wygląda to tak:
***
Recently I've felt overwhelmed with colorful walls so as a result the bedroom was painted white just before Christmas. I have to get used to it because I've never had every wall painted white and it seems little sad:/  Right now it looks like that:

 
Poniżej na łóżku leży pled o którym już wcześniej pisałam, że nigdy więcej takich ogromnych  prac, ale chyba zmienię zdanie;)
***
Here the bed is covered with the blanket I made some time ago. I wrote then that I would never ever make such huge blankets:) but now I might change my mind;)
 
Pozdrawiam i życzę cudownego 2014 roku i niech Wasze marzenia się spełniają:)
***
I wish you amazing 2014 and may your dreams come true:)
Best wishes
 
Justine

7 komentarzy:

  1. Pieknie, ja uwielbiam biale sciany i w calym mieszkaniu mam :)
    Narzuta jest wspaniala!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz:) Wiem, że dom masz ślicznie urządzony w bieli, ponieważ zawsze z przyjemnością odwiedzam Twój blog:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Sypialnia w bieli jest cudna, podoba mi sie ciemna rama łózka oraz baldachim a narzuta po prostu piękna:)Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do linkowania w I love Friday!
    PS.proponuje rowniez wyłaczyc weryfikacje obrazkową, latwiej sie wtedy komentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że narzuta się podoba:) i dziękuję za przemiły komentarz oraz radę odnośnie weryfikacji obrazkowej:) Już wyłączyłam;)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)

Thank you so much for visiting my blog and leaving a comment:)