piątek, 30 grudnia 2011

DZIEŃ DOBRY:)))

Od dzisiaj zaczyna się moja przygoda z bloggowaniem - na ten moment moje zdolności w tym temacie pozostawiają wieeele do życzenia, ale z czasem, mam nadzieję, to się zmieni;-) Uwielbiam podczytywać blogi dziewczyn urządzających swoje domy, podziwiam i zazdroszczę (oczywiście pozytywnie) zdolności.
Jesteście prawdziwą inspiracją do tworzenia czegoś własnego:)
A teraz kilka zdjęć z moich czterech kątów w wersji świątecznej:
***
Today is the first day of my blogging adventure. So far my skills in this subject are quite poor:-/ but I hope it will change with time:-) I love reading different blogs concerning house decorating. I admire the skills, creativity and imagination of the bloggers who are inspiration to change my place of living. I present a few pictures from my house:
                                                   
Fragment kuchni:
***
The kitchen:

                                     Łazienka:
***
The bathroom:

                               
                                     Salon:
***
 The living room:

 
                    
       
 
Pierwszy raz ubrałam choinkę na biało-srebrno i trochę brak mi tych wszystkich kolorów, ale uważam, że i tak wygląda dość przyjemnie.
***
It's the first time I've decorated the Christmas Tree silver and white. I miss all those colors but I still think it looks quite nice.
***
Przedpokój:
***
 The hall:
 
                                 
Sypialnia:
***
The bedroom:


Schody na górę
***
The stairs:
 


Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru:-)
***
I wish You a nice evening:-)
 
Justine

2 komentarze:

  1. Witamy, witamy:) Zapraszamy w Nasze skromne progi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, też zaczęłam blogować dosłownie kilka dni temu. Życzę powodzenia. Komódka w sypialni jest przepiekna, ile bym dała żby miec podobną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)

Thank you so much for visiting my blog and leaving a comment:)